Social Foodies dyrehaven

Modsat mange er jeg ikke sådan voldsomt vild med is, med mindre det er rigtigt dejligt sommervarmt – dér elsker jeg til gengæld en klassisk københavnerstang eller en god solbærsorbet at køle mig ned med.

Men så er der lige det her med milkshakes, for det er jeg altså ret stor fan af. Det er jo lige så meget en dessert som almindelig is, men det er altså meget mere mig. Og jeg kan sagtens nyde en god en af slagsen sammen med mad også, hvor andre ville finde det for tungt.

Nu er det så, at jeg har fået en ny favorit, for lige som ParadIs tilbyder Social Foodies ud over almindelig is også milkshakes både i lille og stor størrelse, og forleden var jeg forbi og købte mig en stor shake til 42 kr. bestående af to kugler Dyrehaven og en kugle havtorn. Mums for dén da!

Til dem, der ikke kender smagen Dyrehaven, kan jeg afsløre, at det er en grøn sorbet bestående af spinat, økologisk avocado, æble, citron og ingefær. Fantastisk kombi! Og så kan vi jo lege, at det er en lille-bitte smule sundt… Ikke?

