Paradisier 1

En af dagene på Praslin hoppede min veninde og jeg atter på en bus og stod efter en gevaldig bumletur op og ned ad bjergene spontant af på den anden side af øen, da vi så en smuk strand og fik lyst til at kaste os ud i vandet. Så det gjorde vi.

Efterfølgende blev vi sultne og valgte så at vende snuden mod den nærliggende Restaurant Paradisier, som havde fået mange gode anmeldelser på blandt andet TripAdvisor.

Der var ikke andre gæster end os, da vi ankom, og vi kunne derfor vælge lige det bord, vi havde lyst til. Ejeren fortalte, at de desværre havde problemer med elektriciteten, så dagens menu var lidt begrænset af samme grund.

Min veninde valgte en pastaret og jeg en stenovnsbagt pizza med frisk ananas, kogt skinke og mozzarella til 220 SRC svarende til 110 kr.

Paradisier 2
Paradisier 3
Paradisier 4

Det var den lækreste sprøde pizza, og værtsparret var desuden de sødeste mennesker! Min veninde og jeg sad og kæmpede med at få det sidste ned, men vi var simpelthen blevet for mætte.

Efterfølgende sad vi og slog mave og nød det faktum, at vi sad på en tropeø og dasede i de smukkeste omgivelser, mens vores kolleger gik rundt og frøs hjemme i martskolde Danmark. Manner, vi var nogle heldige kartofler!

