julegaveideer-2016_med-reference

Det står lidt stille herinde for tiden, da det virkelige liv tager al min tid. Jeg skal nok komme stærkt igen, men indtil da bliver indlæggene lidt sporadiske.

I får lige endnu et indlæg med forslag til julegaveønsker, og denne gang har jeg bestræbet mig på ikke at fylde collagen op med ting, jeg allerede selv har dog lige med undtagelse af kniven fra Sabatier – Sabatier laver køkkenknive af enestående kvalitet, og jeg har selv fire knive arvet fra min far, der sværgede til det gode håndværk.

Men derudover er alle tingene nogle, jeg gerne så pryde mit køkken, og selvom vi måske er så tæt på jul nu, at det kan knibe med at nå at modtage bestillinger foretaget på nettet i tide, så linker jeg alligevel, da det jo kan være, at noget af det kommer på januarudsalg senere.

1. Skærebrætter fra House Doctor i akacietræ, 2 styk for 295 kr. her.
2. Hvid porcelænskop med blank glasur Alba Cup fra Finnsdottir, 139 kr. her.
3. Køkkenrulleholder i røget eg og kernelæderstrop, 299 kr. her.
4. Runde bordskånere af grøn marmor fra House Doctor, 2 styk for 319,95 kr. her.
5. Kaffekrus fra Marimekko i modellen Saapaivakirja, 125 kr. her.
6. Salatsæt i akacietræ fra Nicolas Vahé, 99 kr. her.
7. Universalglas 2000 ml. med twist off-låg, 1,24 (9,22 kr.) her.
8. Sabatier kokkekniv i stål 20 cm., 549,95 kr. her.

