Hansen Is 2

Der er gået et par uger uden indlæg herfra, men det har delvist været grundet travlhed ude i det der såkaldte “virkelige liv”, og den sidste håndfuld dage har jeg slet og ret ikke gidet sidde inde foran computeren, når nu vi har været så heldige at få dejligt sommervejr.

Med dejligt sommervejr kommer ud over trangen til at få sol på snuden og dyppe tæer i havvand også lysten til en kølende kugle sorbet-is for mit vedkommende. Egentlig er jeg ikke den store is-spiser, men jeg har alligevel en ting for særligt appelsinsorbet og solbærsorbet, uhm!

Da jeg var i København sidst, skød jeg ovenstående billede efter med iver at have konstateret, at Isværket i Stefansgade sælger appelsinsorbet, og på trods af det grå og triste vejr på daværende tidspunkt holdt det mig ikke tilbage.

Her i Aarhus kan jeg i øvrigt varmt anbefale den økologiske, italienske is hos Suppestegogis på Aaboulevarden, hvor jeg tidligere på ugen fik mig en ny favorit: Grøn æble-is. Wow! Prøv den…