Nachos med laks og mango

Hvis I er andre, der har det lige som mig, at appetitten godt kan svigte lidt i sommervarmen, så kan jeg klart anbefale at lave en omgang nachos med blandt andet stegt laks og mango, som jeg gjorde forleden. Det var både let, friskt og velsmagende, og så tog det ret kort tid at tilberede.

Jeg havde købt en pose runde nachos, som er nemme at stable topping ovenpå, og så stegte jeg et stort stykke fersk laks i lidt hasselolie efter først at have krydret med salt og peber. Efterfølgende blev fisken findelt, og så blev der bygget nacho-hapsere med følgende topping:

• Stegt laks
• Salsa
• Cherrytomater
• Avocado
• Mango
• Frisk koriander
• Limesaft

Wow, det smagte godt! Jeg er normalt ikke så vild med tacos, men den her variant er jeg klart fan af… Man kan variere toppingen, som man lyster – min kæreste puttede eksempelvis også agurketern på sine og skiftede korianderen ud med bredbladet persille.