Julegaveideer 2015_med henvisninger

Sidste år var der en sød læser, der spurgte mig, om jeg ikke ville lave et indlæg med forslag til julegaveideer. Det var ikke noget, jeg selv havde tænkt over, så det var et kærkomment input, da ideen jo var ret god. Det kom der så dette indlæg ud af.

I år har jeg derfor tænkt mig at gentage ideen, i fald der allerede nu skulle sidde nogle, der mangler inspiration til køkkenrelaterede gaveideer enten til at skænke andre eller til at sætte på egen ønskeseddel.

De ting, jeg har valgt at putte på collagen, er alle nogle, jeg godt selv kunne finde på at købe eller ønske mig, så det afspejler altså udelukkende min egen smag og er naturligvis ikke sponsoreret eller lignende gris’.

  1. Pink mønstrede viskestykker fra Hay, 2-pak for 129 kr. her.
  2. Hammershøi dyb tallerken fra Kähler, 159 kr. her.
  3. Raadvads klassiske Eton-bestik, findes af og til på Lauritz.com.
  4. Frasera whiskyglas fra Ikea, 12 kr. stykket her.
  5. Skærebræt med marmormønster fra H&M Home, 50 kr. her.
  6. Lucie Kaas Lotus-skål i turkis, fås i tre størrelser, 400 kr. for den store her.
  7. Økologisk Fabel te med hhv. morgente og aftente, 135 kr. her.
  8. Mumi julekrus 2015 “Dvale”, limited edition, 150 kr. her.
  9. Ikea Drömmar 6 udstikkerforme til småkager, 29 kr. her.
  10. Muuto Corky karaffel med korkprop, 299 kr. her.
