Tuc med flødeost

Oooog mens vi alle sammen bare sidder og venter på, at jeg får fingeren ud og får skrevet alle de indlæg, jeg er bagud med (billederne er allerede i kassen, mangler bare ordene), kan I lige få et billede af, hvad jeg trængte til, da jeg for et par timer siden kom ind ad døren efter en lang arbejdsdag.

I det samme, jeg havde lukket døren bag mig, begyndte regnen at tromme på skråvinduerne, så jeg skiftede til hyggetøj, tændte for anlægget og gik straks efter i køkkenet for at varme kakaomælk og smøre en stak TUC-kiks med cremet flødeost.

TUC minder mig om min mormor – hun havde dem altid stående på hylden med blandt andet rasp og brun farin i det store køkkenskab, og jeg elskede at få en klap-sammen af TUC og smør, når jeg blev passet hos hende som lille.

Jeg kan godt lide fin og fancy mad, men nogle gange er simpel mad med minder altså alligevel det bedste.