Tuc og skæg 1

Det blev en lang og våd aften i byen i går, så i dag har jeg sovet til kl. 12 og vågnede med lidt tungt hoved og en ru hals, så dagen er primært blevet spenderet i sofaen med vattæpper og Netflix.

I starten af december lavede jeg et indlæg med inspiration til julegaveidéer, hvor jeg blandt andet linkede til et krus, jeg netop selv havde købt og ventede på at modtage med posten. Så nu tænkte jeg, at det var på tide at smide et billede af det her på bloggen- lad mig præsentere: Fu Magnum-kruset.

Jeg har I forvejen mustacheversionen Maurice Poirot, som jeg i sin tid skrev om her, men jeg syntes alligevel, der manglede mere skæg i køkkenskabene. Og sådan et fint krus fungerer altså ganske perfekt til en doven søndag i sofaen med varm kakao og Tuc/flødeost-snacks, hvis du skulle spørge fra nogen.