Julegaveideer fra Kammerknas 2014

En læser spurgte i sidste indlæg, om jeg vil komme med nogle gode julegaveideer. Det havde jeg egentligt ikke tænkt mig, men det var da faktisk en rigtigt fin idé – så det får I altså her.

Tingene er en kombination af ting, jeg allerede har (2 og 5), ting, jeg ønsker mig (1, 4, 7 og 9), ting, hvor jeg i forvejen har noget tilsvarende (3 og 8) eller ting, jeg netop lige har købt og venter på at modtage (6).

Jeg har linket til det sted, jeg fandt hver ting, men søg lidt på google, før I køber noget, for det kan jo være, at tingen er billigere på en anden webshop, end den jeg lige har linket til. Jeg håber, min collage kan inspirere lidt.

1. Rörstrand Carisma portionsskål, 185 kr.

2. Salt- og peberbøsserne Gordon & Andreas fra Normann Copenhagen, 250 kr.

3. Isak Tingleby lidded cups £24, nedsat til £10

4. Fabel Te med honeybush, jordbær og lakrids + grøn te med jordbær og ananas, 119 kr.

5. Normann Copenhagen Block bord, 1600 kr.

6. Peter Ibruegger Fu Magnum kaffekop, £14

7. Marimekko Oiva/Kimpassa mug, 165 kr.

8. Isak Harvest serving plate £45, nedsat til £20

9. Wilfa SJ-150A Slow Juicer 1.799, nedsat til 888 kr.