Rittersport Rom Rosin Nød

Hvis man har været læser herinde længe, kommer det ikke som nogen overraskelse, at min all time yndlings-Rittersport er den med rom, rosin og nød aka “Rum Trauben Nuss” på det yndige originalsprog. Se blot dette indlæg fra 2010.

Varianten udgik fra det danske marked for en del år siden, og den var meget savnet, indtil jeg fandt en tysk hjemmeside, hvorfra jeg nærmest købte en hel kassefuld af bar iver. Iveren forsvandt dog, da jeg efterfølgende begyndte at få tilsendt en masse tysk spam jf. dette indlæg, hvilket ligesom satte en stopper for mine indkøb på dén hjemmeside.

Men men men… for kort tid siden øjnede jeg, at min lokale Føtex har fået min elskede rom, rosin nød-Rittersport tilbage på hylderne! Jeg ragede i dén grad til mig, men jeg tror skisme, den er kommet for at blive? Håber i hvert fald…

Så hermed et lille lørdagstip: It’s back! Go get it! Lad os vise dem, at det var en dårlig idé, at de fjernede den i sin tid, og at vi altså vil beholde den denne gang. For det kan da ikke kun være mig, der er tosset med lige præcis den her firkantede sag…?