Tingleby 4

Så er julen med alt, hvad der hører af store portioner familiehygge, kalorietung mad, hjemmelavet konfekt, børnelarm, gaveuddeling, duften af gran og kampen om mandlen, mens alle er ved at sprækkes, godt overstået.

Det var ikke mange juleønsker, jeg fik bikset sammen på en ønskeseddel i år, men det blev da til en lille håndfuld, og et af dem, der blev opfyldt, var disse fine små kopper fra Isaks Tingleby-serie.

Kopperne er 100% porcelæn, der snildt kan gå i opvaskeren. De kan anvendes som for eksempel store espressokopper (her snakker vi vist dobbelt shot!), dipskåle, til marmelade eller snacks. Det er nogle handy små, runde kopper, der ligger godt i hånden.

Tingleby 2

Folkene bag Isak beskriver Tingleby-designet som værende inspireret af fortællinger – både de sande og de opdigtede historier, vi støder på her i livet, og som fortælles igen og igen og er med til at forme vores samfund.

De fine kopper kommer i en lige så fin æske, der også er dekoreret i Tingleby-mønstrene, og det er jo lige til at blive i helt godt humør af at kigge på, selvom regnen står ned i stænger, og det allerede er mørkt udenfor.

Jeg tror, jeg vil lave mig en lille kop varm kakao i en af mine nye kopper og nyde, at jeg nu har ferie indtil d. 2. januar. Håber, I alle har haft en god jul :-)