Morgenmad

Fredag fyldte jeg år og havde en del at forberede i løbet af ugen, hvorfor bloggen er blevet forsømt lidt. Dagen var helt forrygende og bød både på surprisemenu på Malling Kro og støden til fest med gamle kolleger sidst på aftenen, så lørdag var jeg lidt rusten, trods at jeg havde inviteret nærmeste bekendte til 3-retters menu og hygge om aftenen.

Med ru hals og tungt hoved er noget af det bedste at starte dagen på altså et blødkogt æg med min yndlingsurtesalt fra Herbamare, lidt godt brød med pålæg og friske agurkeskiver. Og selvom der var frisk juice på morgenbordet (…host! “Morgen”-bordet…), skulle der naturligvis også cola til at få bugt med de lette tømmermænd. Og så var jeg så godt som kureret :-)

Jeg havde kun mobilkamera med til Malling, men jeg skal på trods af dette faktum forsøge at stykke et indlæg sammen om turen til en af mine yndlinge.