Nu er vi ved at være kommet godt på plads i lejligheden og mangler kun at få tømt nogle få flyttekasser, men køkkenet ligner stadig en rodebutik, og der mangler at blive sat en hylde op og få købt en smal reol af en art. Så indtil da står alting stadig stablet. Ak, som det smitter af på min lyst til at jonglere med spændende madretter. Derfor er der noget stille på bloggen i denne tid, beklager :-)

Til gengæld får jeg besøgt en del loppemarkeder for tiden, og lur mig, om jeg ikke var heldig at finde dette skønne retro-fad fra Copco til billige penge for et par weekender siden. Åh, som jeg elsker farven – den skriger jo af sommer!

Copco er gammelt og robust dansk kram, som jeg i ny og næ er rendt ind i på loppemarkederne og på nettet. Jeg kan google mig til, at køkkentøjet fra Copco er blevet til på Morsø Jernstøberi omkring de glade 60’ere, og for mig ligner det et godt alternativ til de dyrere Le Creuset-køkkensager.

Jeg har allerede brugt det fine fad et par gange, og jeg elsker det! Men jeg må nok hellere snart se at holde mig i skindet med at købe mere til til køkkenet, hvis jeg skal gøre forhåbninger om, at der en dag skal komme fri bordplads derude…