For 1½ uges tid siden trådte jeg som sagt ind ad porten til 30’erne, og naturligvis skulle dette fejres med andet end blot en lækker aften på Brasserie Ferdinand med min kæreste, så nærmeste familie samt bedste venner var derfor inviterede til stor fest med sushi og rigelige mængder alkohol weekenden efterfølgende.

Det var nok en af de bedste og hyggeligste fester, jeg nogensinde har deltaget i, og det var bare så dejligt at være omgivet af de mennesker, jeg håber også at tilbringe en stor del af min fremtid med.

Den person, der har betydet mest for mig i fortiden, er her desværre ikke længere, men han var skyld i, at jeg fik den bedste gave, jeg kunne forestille mig: Den peberkværn, han selv havde fået som 30-årig i 1973, og som altid har stået i mit barndomshjem. Min søster overrakte mig den, og hold fast, hvor blev jeg glad!

Derudover fik jeg også et ønsket salt- og peberbøssesæt fra Normann Copenhagen med bøsserne Gordon & Andreas. Det er bare god humor med lædervest, speedos og hele pivetøjet…

Hvis man synes, de er lige så seje, som jeg gør, kan man blandt andet købe dem her. Jeg er i hvert fald blevet beriget med al den peber, en mø kunne ønske sig, og så endda i to forskellige slags beholdere, der på hver deres måde er lige i øjet.